Android için ServiceDesk Plus Bulut
Evde veya ofiste, yardıma ihtiyacınız olduğunda, ServiceDesk Plus uygulamasıyla Android için ServiceDesk Plus bulutuna erişebilirsiniz. . ServiceDesk Plus uygulamasının mobil sürümü, hizmetle ilgili herhangi bir sorunu veya görevi mobil cihazınızdan yönetmenize olanak tanır. Son kullanıcılarınızın yardıma ihtiyacı varsa, ServiceDesk Plus uygulaması sorunu yalnızca mümkün olan en kısa sürede çözmekle kalmaz, aynı zamanda sorunun nedenini belirlemenize de yardımcı olur. Ayrıca uygulama, ekibinizle görevler üzerinde işbirliği yapmanıza olanak tanır ve hatta herhangi bir bilet oluşturmanıza yardımcı olabilir. Bir bulut bağlantısıyla, ekibinizi bekleyen herhangi bir sorun ve güncelleme hakkında bilgilendirebilir, hatta tüm ekip için bir toplantı planlayabilirsiniz. Ayrıca, uygulamayı bir bilgi tabanı olarak kullanabilir ve sorunları çözmek için diğer ekip üyeleriyle işbirliği yapabilirsiniz.
ServiceDesk Plus uygulaması depolamak, işlemek ve erişmek için kullanılabilir. hizmetle ilgili tüm bilgi ve belgeler, böylece projenin ilerlemesini takip edebilir ve diğer ekip üyeleriyle aynı görevde işbirliği yapabilirsiniz. Ek olarak, sorun yaşayan ve yardıma ihtiyacı olan kullanıcı sizseniz, ServiceDesk Plus uygulamasını kullanarak ekibinizde uygun bir teknisyen arayabilir ve sorunu çözmek için onunla bir sohbet başlatabilirsiniz. Uygulamayı ayrıca tüm son kullanıcıların önceki biletlerini görüntülemek için kullanabilir ve işte karşılaşılan en yaygın sorunlara ilişkin bir genel bakış elde etmek için bilgi tabanını kullanabilirsiniz.